سایه های بیداری

سرای دلشدگان

سایه های بیداری

سرای دلشدگان

  • ۰
  • ۰

سرطان عشق

وقتی من به دنیا آمدم ،

او سی سال کوچکتر از من بود .

وقتی او به دنیا آمد ،

من سی سال بزرگتر از او بودم .

وقتی همدیگر را دیدیم ،

من سی سال برایش کوچک شدم .

الان سه سال است که من هی برایش کوچک میشوم .

اما در نگاه زیبای او ،

هر روز بزرگتر و بزرگتر جلوه میکنم .

کاش عشق همیشه تکثیر سلولی داشته باشد .

سه سال است که من سرطان عشق گرفته ام

و او مداوایم میکند ...


چهارشنبه 10 شهریور 95

  • ۹۷/۰۴/۲۰
  • سایه های بیداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی